PROGRAM RABATOWY SENSEI

Robienie zakupów jest fajne. Produkty marki SENSEI pozwalają naszym Klientom na samorealizację i osiąganie kolejnych celów. A co jeśli dorzucimy do tego stałe rabaty? Brzmi dobrze. Ale to nie koniec. Oprócz 5% cashbacku (w postaci punktów) za każde zakupy, otrzymacie punkty, kupony zniżkowe i nagrody rzeczowe przy innych okazjach.

PROGRAM PUNKTOWY

Zbieraj punkty za akcje wykonywanie w sklepie i płać nimi za zakupy!

1 pkt. = 1 zł rabatu

favicon-retina-bl

5% wartości zakupów

Przykładowo: kupując produkt za 100 zł, otrzymujesz 5 pkt. na kolejne zakupy, za które możesz obniżyć koszt zamówienia o 5 zł.

favicon-retina-bl

5 pkt. za rejestrację konta w sklepie SENSEI

Tak po prostu, na miły początek. I na pierwsze zakupy – punkty te możesz wykorzystać już przy pierwszym zamówieniu.

favicon-retina-bl

2 pkt. za dodanie opinii o produkcie

Podziel się z nami oraz innymi Klientami swoją opinią o kupionym produkcie. Do zdobycia 2 punkty za każdy kupiony produkt. Opinię możesz dodać na stronie kupionego produktu.

favicon-retina-bl

5% wartości zakupów poleconej osoby

Wejdź w Moje konto > Program punktowy i wygeneruj link polecający do naszego sklepu (dowolnej jego strony). Link będzie zawierał unikalną końcówkę, po której poznamy, przez kogo został wygenerowany. Wyślij link znajomemu. Jeśli zarejestruje on konto w senseipro.pl i zrobi dowolne zakupy w ciągu 30 dni od kliknięcia w link polecający, który mu wysłałeś, otrzymasz punkty odpowiadające 5% wartości jego pierwszych zakupów.

Możesz wysyłać ten sam link do wielu znajomych (np. w mediach społecznościowych). Również w tym przypadku, za każdego pozyskanego poleconego, otrzymasz punkty odpowiadające 5% wartości jego pierwszych zakupów.

KUPONY

Co jakiś czas będziemy organizować eventy i akcje promocyjne, za które możesz otrzymać kupon. Co kryje się pod kodem, który znajdziesz na kuponie? Różne ciekawe nagrody – zniżki procentowe, zniżki kwotowe, a nawet… prezenty rzeczowe!

NEWSLETTER

Co jakiś czas może się zdarzyć, że na stronie zostanie wyświetlony komunikat, który będzie zachęcał do aktywności w witrynie. Jednym z nich jest okienko zapisu do Newslettera… w formie koła fortuny 🙂 Wyświetla się ono w losowych lub zaplanowanych okolicznościach, a zatem – jeśli pojawi się i Tobie, zapisz się do naszego Newslettera i odbierz prezent… jaki przyniesie Ci los!

REGULAMIN PROGRAMU RABATOWEGO

§1. INFORMACJE WSTĘPNE

1. Operatorem i organizatorem Programu Rabatowego (Programu) dla Klientów (Uczestników) jest Provoke Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Amundsena 7C, 80-288 Gdańsk, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000809029, o kapitale zakładowym 50.000 zł, NIP 9571119472, REGON 384632857.

2. Celem Programu jest nagradzanie Klientów nabywających towary dostępne w sklepie internetowym senseipro.pl oraz wykonujących inne premiowane akcje i budowanie pozytywnego wizerunku marki SENSEI.

3. W Programie może wziąć udział każdy Klient, który dokonał rejestracji, tzn. założył konto użytkownika w sklepie SENSEI. Od tego czasu może zbierać punkty za premiowane akcje. Otrzymanie innych nagród i zniżek, może być uzależnione od wykonania innych premiowanych akcji – zapisania do newslettera, dodania opinii o zakupionym produkcie, polecenia sklepu innym Klientom, itp. Informacje na ten temat podane są na tej stronie oraz innych stronach witryny.

§2. ZASADY PROGRAMU

1. Kupony oraz punkty rabatowe możesz wykorzystać na stronie koszyka lub na stronie zamówienia, poprzez wpisanie do odpowiednich pól: kodu z kuponu lub liczby punktów rabatowych, które chcesz wykorzystać na zniżkę za zakupy. Maksymalna zniżka na zamówienie to 99% sumarycznej ceny produktów w koszyku.

2. Rabat procentowy z kuponu obliczany jest proporcjonalnie do wartości poszczególnych produktów w koszyku. Natomiast rabat kwotowy z kuponu oraz rabat punktowy rozdzielany jest w równych kwotach na wszystkie produkty w koszyku.

3. W przypadku zastosowania dwóch rabatów: punktowego oraz procentowego z kuponu – rabaty liczone są w sposób korzystniejszy dla Klienta. Oznacza to, że w pierwszej kolejności liczony jest rabat procentowy z kuponu, a następnie rabat punktowy. W przypadku kombinacji rabatu kwotowego z kuponu i rabatu punktowego, kolejność udzielanych rabatów nie ma znaczenia. Uwaga: niektórych rabatów z kuponu (okazjonalnych, ograniczonych czasowo, itp.) nie można łączyć z innymi rabatami. Zostaniesz o tym poinformowany po wpisaniu takiego kuponu.

4. Korzystanie z rabatów może skutkować pozbawieniem opcji darmowej przesyłki w przypadku, jeśli wartość zamówienia przed rabatem była wyższa od kwoty niezbędnej do otrzymania darmowej dostawy, natomiast po udzielonych rabatach – spadła poniżej tej kwoty.

5. Punkty za zamówienie pojawiają się na koncie Klienta w momencie, gdy status zamówienia zmieni się na „Zrealizowane” (otrzyma wtedy informację o zmianie statusu na maila). Punkty zgromadzone na koncie Klienta sumują się. Punkty nie mogą być wypłacone w formie gotówki. Nie mogą być także przenoszone między kontami. Wartość 1 punktu to 1 zł rabatu.

6. Jeśli dla produktów w koszyku został zastosowany rabat, liczba punktów, które otrzymasz za zamawiane produkty, zostanie pomniejszona proporcjonalnie do rabatów. Innymi słowy – 5% premia punktowa za zakupy odnosi się do faktycznej wartości transakcji za zakupione produkty, bez kosztu dostawy.

7. Za każdą poleconą osobę otrzymasz punkty w liczbie odpowiadającej 5% wartości zamówienia, które zrealizuje ta osoba. Za każdą osobę poleconą możesz otrzymać punkty tylko raz, podczas jej pierwszego zamówienia w sklepie. Jeśli polecona osoba była już zarejestrowana w naszym sklepie (przed otrzymaniem linka), punkty nie zostaną przyznane.

8. W przypadku zwrotu zamówienia opłaconego punktami, punkty wracają na konto Klienta. Jeśli zwrot był częściowy, na konto zostaną zwrócone punkty, które obniżyły koszt zwracanej części zamówienia. W przypadku zwrotu zamówienia, za które Klient otrzymał punkty, następuje korekta otrzymanych punktów zgodnie z tą samą regułą. Identyczna reguła korekty stanu punktowego dotyczy również punktów otrzymanych za inne premiowane akcje.

9. Sklep pozostawia sobie prawo do opublikowania wybranych opinii o produktach. Tylko opublikowane opinie są nagradzane w ramach programu punktowego.

10. Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi uczestnictwo w Programie w przypadku naruszania postanowień niniejszego Regulaminu, Regulaminu Sklepu bądź innych regulaminów udostępnianych przy okazji oddzielnych akcji promocyjnych. To samo dzieje się w przypadku, gdy Uczestnik Programu podejmie jakiekolwiek działania mające na celu ominięcie zabezpieczeń lub mające wpływ na fałszowanie danych. Ponadto Organizator może zablokować konto Uczestnika ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Uczestnik podał nieprawdziwe dane osobowe lub podał się za inną osobę. Złamanie postanowień niniejszego Regulaminu skutkuje utratą zebranych na koncie środków.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania zasad, zawieszenia, lub zakończenia Programu w każdej chwili. W takiej sytuacji, wszystkie punkty zebrane, ale jeszcze nie wykorzystane przez Uczestników Programu, pozostają ważne przez okres 6 miesięcy.