WARUNKI REKLAMACJI

Jeśli zamówiony produkt okaże się wadliwy lub uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne można wysyłać drogą mailową na adres kontakt@senseipro.pl. W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia, model wadliwego produktu oraz, jeśli to możliwe, zdjęcie zgłaszanej wady.

Możesz skorzystać także z naszego formularza reklamacyjnego:

Formularz reklamacji

Kliknij aby pobrać

Zgłaszając reklamację możesz zdać się na naszą ocenę i propozycję rozwiązania problemu lub samemu zażądać: wymiany towaru na towar wolny od wad, usunięcia wady towaru, odstąpienia od umowy, obniżenia ceny towaru.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, które zakończyło się propozycją wymiany towaru, usunięcią usterki lub odstąpieniem od umowy, wyślij paczkę lub dostarcz ją osobiście na adres:

Provoke Sp. z o.o.
ul. Piekarnicza 2A
80-126 Gdańsk

W przypadku odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny produktu, zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie poprzez przelew bankowy.