WARUNKI ZWROTU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie poprzez przelew bankowy.

Jeśli chcesz wymienić produkt, najszybszym i najbardziej
korzystnym dla Ciebie sposobem będzie dokonanie zwrotu i złożenie
nowego zamówienia.

JAK SKORZYSTAĆ Z OPCJI DARMOWEGO ZWROTU ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATÓW?

Opcja darmowego zwrotu przez 30 dni jest możliwa, jeśli zwrócisz do nas towar za pośrednictwem dowolnego Paczkomatu InPost, a rozmiar paczki nie przekracza gabarytu C Paczkomatu, czyli: maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. Postępuj zgodnie z opisanymi poniżej krokami.

KROK 1 – Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do odsyłanej paczki lub prześlij nam jego skan/zdjęcie:

Formularz zwrotu

Kliknij aby pobrać

KROK 2 – kliknij w poniższy przycisk, który przeniesie Cię na stronę szybkich zwrotów InPost i postępuj dalej zgodnie z instrukcją:

Uwaga – z opcji darmowego zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów możesz skorzystać nawet w sytuacji, gdy zamówiłeś przesyłkę inną formą dostawy (DPD, Poczta Polska) pod warunkiem, że paczka nie przekracza podanego powyżej rozmiaru i wagi (gabaryt C Paczkomatu).

JAK SKORZYSTAĆ Z OPCJI DARMOWEGO ZWROTU ZA POŚREDNICTWEM DPD PICKUP?

Jeśli zamawiałeś paczkę kurierem DPD, możesz, w ciągu 30 dni od zakupu, skorzystać z opcji zwrotu za pośrednictwem dowolnego punktu nadań i odbiorów paczek DPD Pickup. Dogodny dla Ciebie punkt możesz znaleźć tutaj. Postępuj zgodnie z opisanymi poniżej krokami.

KROK 1 – Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do odsyłanej paczki lub przeslij nam jego skan:

Formularz zwrotu

Kliknij aby pobrać

KROK 2 – udaj się do punktu DPD Pickup z listem pierwotnym (etykietą kurierską, która naklejona była na odebraną przez Ciebie paczkę), a na miejscu pracownik punktu odbierze od Ciebie paczkę i wygeneruje list zwrotny.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR NA WŁASNY KOSZT?

KROK 1 – Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do odsyłanej paczki lub prześlij nam jego skan/zdjęcie:

Formularz zwrotu

Kliknij aby pobrać

KROK 2 – Spakuj paczkę i dostarcz ją osobiście lub prześlij na adres:

Provoke Sp. z o.o.
ul. Piekarnicza 2A
80-126 Gdańsk

A JEŚLI NIE POSIADAM DRUKARKI?

Nic nie szkodzi! W takim przypadku, zamiast wypełniać formularz zwrotu, po prostu napisz do nas maila (kontakt) z informacją o zwrocie. Pamiętaj, aby w mailu podać następujące informacje:

  • numer Twojego zamówienia,
  • jakie produkty zwracasz,
  • jaką kwotę mamy zwrócić na konto,
  • jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, podaj nam numer konta, na który mamy przelać pieniążki oraz imię i nazwisko posiadacza konta,
  • jeśli transakcja była realizowana za pośrednictwem szybkich płatności (Przelewy24 / PayPal / Paynow / InPost Pay / Applepay / Google Pay / BLIK) przelejemy środki tym samym systemem na rachunek, z którego opłacono zakupy,
  • podpisz maila imieniem i nazwiskiem.